09:00-10:00 |
Rejestracja i "Sesja pozytywnych relacji" z ekspertem networking’u Grzegorzem Turniakiem
Moderatorzy networkingu od pierwszych chwil witają Gości i łączą ich w mniejsze grupki osób, aby wymieniały się swoim doświadczeniem, umiejętnościami i pomagają uczestnikom ZAPOZNAĆ SIĘ i bezpiecznie wyjść ze swojej strefy komfortu i nawiązać wartościowe kontakty. Pomagają nawiązać rozmowy, przedstawiają sobie uczestników od momentu rejestracji. Łączą osoby, które niejednokrotnie są trochę zagubione, ponieważ nie mają znajomych wśród uczestników. Dzięki działaniom networkerów Goście eventu czują się bezpieczni, zostają dłużej i mają większą szansę na skuteczny networking. |
|
10:00-10:30 |
Powitanie i rozgrzewka
Spotykamy się jak zwykle w formule dalekiej od klasycznych – po raz kolejny bez szpilek i bez krawatów, będziemy wspólnie poznawać siebie i uczyć się poznawać innych. Witajcie na FHI 2025! |
|
10:30-11:00 |
Aktywacja przy kawie
Skosztuj tego, co przygotowali nasi partnerzy: Holiday Inn Józefów i Baccara. |
|
11:00-17:30 |
Masterminds (jeden do wyboru)
Wybierz jedną z dostępnych propozycji. Masterminds to sesje eksperckie dla zarządzających (dyrektorzy generalni i operacyjni, właściciele obiektów). Spotkania trwają do 17.30 z przerwą na wspólny lunch. |
|
Magdalena Frelkiewicz - Świadome zarządzanie kosztami i zwiększanie rentowności wydarzeń (dla zarządzających)
Mastermind ma na celu wskazanie jak lepiej zarządzać kosztami i poprawić rentowność konferencji. Opowiemy o strukturze kosztów i jak to może nam ułatwić identyfikacje potencjalnych problemów. Przedstawimy dlaczego znajomość kosztów pozwoli nam lepiej negocjować ceny z klientami i dostawcami. Na przykładach zakupu i amortyzacji własnego sprzętu zaprezentujemy jak tworzenie raportu per wydarzenie i per typ klienta pozwoli nam zwiększyć zysk z imprezy. Ale przede wszystkim chcemy pokazać jak ujednolicenie języka kosztów przyczyni się do większego zrozumienia i dbałości o szczegóły wyceny konferencji. Spotkanie rekomendowane dla kadry zarządzającej. |
||
Paweł Szczyrek - Sztuczna inteligencja w optymalizacji biznesu w branży MICE. Budujemy praktyczne rozwiązania (dla zarządzających)
Mastermind adresowany do wszystkich, którzy zarządzają przedsiębiorstwami i odpowiadają za optymalizację efektywności zespołu i biznesu, chcą zautomatyzować i zoptymalizować powtarzalne procesy w swoich organizacjach, chcą poznać konkretne narzędzia AI i wdrożyć je w pracę swojego zespołu oraz zostać ambasadorami zmiany stylu pracy w swoich organizacjach prowadzącej do zwiększenia efektywności zespołu. Wyobraź sobie, że zadania, które realizuje Twój zespół mogą być zamykane szybciej, bez utraty jakości. To możliwe dzięki sztucznej inteligencji. Pokażę Ci na bazie własnego doświadczenia w zarządzaniu zespołem, jak wdrożyć AI, aby pracować efektywniej. Po warsztatach będziesz znać zastosowania kilkudziesięciu narzędzi AI, dzięki którym skrócisz czas wykonywania zadań przez Twój zespół. W programie między innymi: konkretne case study optymalizacji pracy zespołów z wykorzystaniem narzędzi AI, budowanie własnych asystentów w oparciu o ChatGPT i ElevenLabs, tworzenie grafik (Sora, Midjourney), tworzenie treści, programowanie i analiza danych (Gemini 2.5 Pro, Claude), praca na danych i scraping (Apify), budowa automatyzacji pracy z wykorzystaniem AI za pomocą narzędzi no-code (make.com, n8n.io),wiele więcej (Suno, HeyGen, Perplexity, AiStudio). Skupimy się nie tyko na części praktycznej, ale przede wszystkim zarządczej, dzięki czemu Twój zespól będzie pracował sprawniej. Spotkanie rekomendowane dla kadry zarządzającej. |
||
Blanka Retmańska-Man - ESR vis MCR, czyli transformacja sprzedaży MICE dzięki analizie wskaźników (dla zarządzających)
Zarządzając sprzedażą MICE, każdy marzy o narzędziach, które pozwolą precyzyjnie prognozować wyniki i osiągnąć niemal 100% skuteczność zespołu. Tylko jak to zrobić? Co mierzyć, jak to robić oraz jakimi argumentami motywować sprzedawców? Na tym Mastermind zgłębimy właśnie te zagadnienia. Dowiesz się, dlaczego jakość danych, szybkość ich pozyskiwania i systematyczność to podstawa sukcesu — choć klucz tkwi w szczegółach. Pokażemy Ci praktyczne procedury, które ułatwią codzienną pracę i wskażemy najważniejsze wskaźniki niezbędne w zarządzaniu sprzedażą eventów. Co zyskasz? Sprawdzone sposoby na sprawne zbieranie i analizowanie danych w MICE — gotowe do wdrożenia od razu / Umiejętność liczenia oferty tak, by zawsze była opłacalna / Listę kluczowych wskaźników, które warto regularnie omawiać w zespole / Praktyczne podejście do analizy rozliczeń w 3 krokach / Metody oceny potencjału sprzedażowego własnego zespołu Otrzymasz gotowy zestaw wskaźników i wytyczne, które możesz od razu zaimplementować w swoim zespole. Nie ignoruj danych z MICE — one mają ZNACZENIE! Spotkanie rekomendowane jest dla właścicieli/prezesów, dyrektorów generalnych, dyrektorów działów sprzedaży, dyrektorów F&B. |
||
11:00-14:00 |
Know-how shots (jeden do wyboru):
Wybierz jedną z dostępnych propozycji. Warsztaty z praktyczną wiedzą ready-to-use dla sprzedaży MICE (sprzedawcy, koordynatorzy, dyrektorzy i kierownicy sprzedaży, event managerowie). |
|
Marcin Banaszkiewicz - Jak budować Markę Personalną na LinkedIn? (dla sprzedaży MICE)
Warsztat ukaże rolę LinkedIn w dzisiejszym świecie pozyskiwania rozwiązań rynkowych, za którymi stoi konkretny człowiek. To przeniesienie biznesu z offline do online, ale w modelu, w którym punktem styku dla Klienta jest konkretna osoba.Dowiesz się, jak skutecznie skonfigurować swoje konto, aby przynosiło najwięcej korzyści, jak zabezpieczyć konto przez kradzieżą przez hackerów oraz jak budować relacje w świecie cyfrowym i przenosić je do realnego biznesu. Nauczysz się jak pisać posty, które ludzie chcą czytać, a po przeczytaniu pragną tego o czym pisaliśmy. Warsztat praktyczny, po którym uczestnicy zobaczą natychmiastową zmianę. Rekomendowany dla sprzedaży MICE. |
||
Eliza Kozica-Kamińska - Od oferty do wpływu. Transformacyjna sprzedaż w MICE – jak stać się partnerem klienta (dla sprzedaży MICE)
Jak dziś naprawdę sprzedawać w branży MICE? Co odróżnia ofertę, która spełnia oczekiwania klienta, od tej, która prowadzi do decyzji? Podczas praktycznego warsztatu uczestnicy poznają narzędzia transformacyjnej sprzedaży – takiej, która wykracza poza ofertowanie i buduje rolę doradczą wobec klienta. Będzie o wpływie, intencji, wartości i rozmowie, która zmienia. Dla tych, którzy chcą przestać „odpowiadać na zapytania” i zacząć prowadzić klientów w stronę lepszych rozwiązań. Warsztat rekomendowany dla sprzedaży MICE. |
||
Szczepan Piechota - Podstawy video z telefonu. Twoja nowa supermoc marketingowa (dla sprzedaży MICE)
Dowiesz się, jak nagrywać atrakcyjne filmy za pomocą smartfona – bez drogiego sprzętu i skomplikowanego montażu. Poznasz podstawy kadrowania, światła, dźwięku i aplikacji do edycji. Zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci tworzyć angażujące treści video do social mediów Twojego obiektu. Ten warsztat to pierwszy krok, by pokazać Twoją ofertę z najlepszej strony! Rekomendowany dla działów sprzedaży i marketingu w obiektach. |
||
Grzegorz Ołowski & Judyta Konieczyńska - Nowoczesna obsługa zapytań: automatyzacja procesów z użyciem narzędzi online (dla sprzedaży MICE)
Dołącz do warsztatu, który zrewolucjonizuje Twoją komunikację z klientami! Odkryj, jak za pomocą karty projektu z systemu Horeca Idea uprościć przepływ informacji i zyskać zadowolenie klientów. W pierwszej części pokażemy, jak prawidłowo skonfigurowana karta projektu zamienia skomplikowane informacje w przejrzysty plan działania. W drugiej części zapoznasz się z nowoczesnym formularzem online, który obsługuje nowe standardy w przyjmowaniu zapytań prosto z Twojej strony www. Kompleksowe informacje o realizacji będą na wyciągnięcie ręki, a Twoja obsługa klienta nabierze tempa, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Postaw na automatyzację procesów. Spotkanie rekomendowane dla sprzedaży MICE. |
||
Alan Pakosz - Warsztat improwizacji scenicznej 2.0 (dla sprzedaży MICE)
Warsztat dedykowany osobom, które chcą popracować nad swoimi umiejętnościami miękkimi, nad kreatywnością, przełamywaniem lęku i wstydu, odnajdywaniem się w nietypowych sytuacjach zawodowych w wesołej atmosferze. Idealny dla osób, które pracują w grupie, albo muszą współpracować osobiście z klientami. Spotkanie oparte na technikach teatru improwizacji to zestaw “rozgrzewek umysłowych”, ćwiczeń, gier zespołowych, zabaw i kreatywnych zadań. Stanowią trening umiejętności miękkich z wykorzystaniem zasad improwizacji, przeznaczony dla pracowników firm oraz grup osób niezwiązanych na co dzień ze sceną. Warsztaty mają na celu integrację, dobrą zabawę i wspólne przełamywanie strachu przed wystąpieniami publicznymi, kontaktem z drugim człowiekiem, trudnych sytuacjach zawodowych, a wszystko to w sprzyjających ku temu warunkach. Warsztaty improwizacji w szczególny sposób rozwijają: komunikację i aktywne słuchanie, otwartość na innych i kreatywność, umiejętność wychodzenia z inicjatywą, wychodzenie z sytuacji kryzysowych, koncentrację i podzielność uwagi, postrzeganie i kontrolę własnego statusu. Warsztat rekomendowany dla sprzedaży MICE, nawiązujący do know-how shot w edycji w roku 2024. |
||
Paweł Jabłoński - Jak technologia pomaga w stworzeniu unikatowych usług i produktów i wspiera upselling? (dla sprzedaży MICE)
Uczestnicy warsztatów nauczą się postrzegać ROI wynikający z eventu oczami płatnika. Zrealizują wyjątkowy event wcielając się w konkretne role - sprawdzą swoje zdolności aktorskie. Zrozumieją różnicę pomiędzy celami agencji, działu realizacji eventu, a rzeczywistymi beneficjentami. Wyniosą doświadczenie, które pozwoli skuteczniej zabiegać o klientów i dostarczać im wartość dodaną, której się nie spodziewali. Warsztat rekomendowany dla działów sprzedaży MICE. |
||
Grzegorz Turniak - Skuteczny networking jako element budowania relacji w biznesie (dla sprzedaży MICE)
Szczególnie skorzystają z niego liderzy odpowiedzialni za budowanie relacji biznesowych, rozwój partnerstw, reprezentację firmy podczas wydarzeń oraz tworzenie profesjonalnego doświadczenia uczestnika. Nabywając nowe umiejętności na warsztacie przełamiesz lody i zbudujesz relacje, które naprawdę działają! Na spotkaniu odkryjesz, jak prowadzić skuteczny networking – bez stresu, sztuczności i przypadków. Nauczysz się, jak przyciągać wartościowych ludzi, tworzyć trwałe kontakty i wykorzystywać je w realnym biznesie. Wyjdziesz z własnej strefy komfortu, zdobędziesz pewność siebie i poznasz sprawdzone techniki, które otworzą Ci drzwi do nowych klientów, partnerów i możliwości. Warsztat rekomendowany dla sprzedaży MICE. |
||
Krzysztof Rzepkowski - Techniki Zamykania Sprzedaży (dla sprzedaży MICE)
Kontakt potencjalnego klienta z hotelem, w którym rzekomo chciałby zorganizować swój event, często wygląda bardzo podobnie: klient wykazuje duże zainteresowanie na początku kontaktu, prosi o ofertę, dopytuje o cenę, negocjuje warunki, po czym… znika, nie odbiera telefonów i nie odpisuje na maile albo też wysyła zdawkową wiadomość „Dziękujemy, ale wybraliśmy inny obiekt”. Jeśli chcesz to zmienić i każdą prezentację handlową kończyć wyraźną deklaracją ze strony klienta, a jednocześnie mieć wpływ na jego decyzję i zwiększyć szansę na usłyszenie TAK –wybierz warsztat poświęcony skutecznym technikom zamykania sprzedaży. W trakcie dowiesz się, co zrobić, by prezentacja rozwiązania (wysłana oferta lub spotkanie w hotelu) nie kończyła się na słowach „Bądźmy w kontakcie”, poznasz skuteczny sposób, by zapewnić sobie czas na zamknięcie sprzedaży na koniec spotkania lub rozmowy telefonicznej oraz dowiesz się, jak wywierać wpływ na decyzję klienta. Oswoisz 7 technik zamykania sprzedaży, które będziesz mógł wykorzystać na każdym etapie sprzedaży oraz termometr – jedno z najbardziej skutecznych narzędzi zamykania sprzedaży, które pozwala zmierzyć poziom zainteresowania klienta, poznać jego ewentualne obiekcje i sprawić, by sam zaczął przekonywać siebie, że warto zorganizować event właśnie u CIebie. Warsztat rekomendowany sprzedaży MICE. |
||
14:00-15:30 |
Wspólny lunch
Naładujcie baterie na intensywną drugą część dnia ;-) |
|
15:30-17:30 |
SwitchCzelendż (dla sprzedaży MICE)
To autorska gra niespodzianka, oparta na rywalizacji, ale także współpracy. |
|
17:30-20:00 |
Chwila na złapanie oddechu
Widzimy się ponownie na wieczornej gali - wskoczcie w szpilki i krawaty! ;-) |
|
20:00-21:00 |
Rozpoczęcie wieczornej integracji - wspólna kolacja
Startujemy równo o 20:00. Smacznego :-) |
|
21:00-22:30 |
Część oficjalna i atrakcja - niespodzianka
Czas na RESTART i integrację branżową. |
|
22:30-03:00 |
Wieczorna integracja
|